2012/02/02

COLD !!!

I don't know what is happening outside. From day to day is colder and colder. That's strange. I think that end of the world is getting closer. Really !

Today I learned something to my matura exam from History and then I did one matura sheet from Polish. This sheet was really difficult - hard text reading comprehension and hard essay.  And when I did it I didn't have desire to do something more to matura exams *sorry my books - not today*

* * *

Photo for today: pink heather ♥

9 comments:

  1. Aż się boję na samą myśl o teście maturalnym, który mnie czeka za dwa lata. A wiesz już co chcesz robić po liceum?
    Ach, patrząc na to zdjęcie myślę tylko o cieplejszych klimatach za oknem. Ja chcę już wiosnę! :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pójść na prawo - ale nie wiadomo czy mnie przyjmą XD
      Ja tez chce wiosnę ;(
      Albo nie ! Bo wtedy będzie matura :O

      Usuń
  2. Ej, dokładnie, ten wielki mróz, powiększający się z dnia na dzień jest podejrzany-też obawiam się zbliżającego się końca świata, he :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fotografia <3 tło *o* mmmmniam <3 (dla oczu)

    Ciesz się, że siedzisz w ciepłym domku i nie musisz chodzić
    do szkoły jeszcze tydzień xD naciesz się tym , radzę Ci dobrze.

    Mnie to przeraża każdy tekst na maturze z polaka xD
    a już szczególnie to co nam kiedyś polonista dała >_> z próbnej
    z tamtego roku... o polityce o,O masakra .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;*

    No, masakryczne są te teksty ;/

    OdpowiedzUsuń